بافندگان ستادبازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی بیمه می‎شوند

سه شنبه 30 شهريور 1400
15:47
ادمین

بافندگان ستادبازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی بیمه می‎شوند


قالیشویی نیروهوایی

بافندگان فرش حوزه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستانهای استان خراسان جنوبی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر می شوند.


روستا


به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از خراسان جنوبی ، درپی توافقات صورت گرفته صندوق بیمه اجتماعی و ستاد عتبات عالیات استان خراسان جنوبی به منظور تحت پوشش قرار دادن بافندگان فرش حوزه عتبات عالیات و توسعه تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی در بین فرش‌بافان جلساتی برگزار گردید.


این جلسات با حضور علیرضا اسدی مدیرصندوق بیمه اجتماعی، کارشناسان و کارگزاران و سرهنگ محمدی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و همکاران ایشان با حضور جمعی از فرش‌بافان برگزار شد درخصوص راهکارههای مختلف خدمت به فرش‌بافان بحث و گفت‌وگو شد.


اسدی ضمن تشریح شرایط، قوانین و مقررات صندوق با بیان اینکه بیمه اجتماعی یکی از مباحث ضروری و مورد نظر است که در گذشته مغفول مانده و نیاز به گسترش دارد، افزود: با توجه به ظریفت مشاغل خانگی و صنایع دستی استان که همگی جزء جمعیت مشمول استان محسوب می شوند فرصت مناسبی فراهم است تا افراد فاقد بیمه اجتماعی بخصوص بافندگان فرش طرف ستاد بازسازی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته و آینده خویش و خانواده خود را تضمین کنند.



در ادامه رئیس ستاد عتبات عالیات استان ضمن تشکر از خدمات ارزنده صندوق گفت: بعد از ارتباط و آشنایی با مجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، به این مهم پی بردیم که این صندوق اقشار با دهک‌های پایین درآمدی را تحت پوشش قرار می دهد تا بتوانند در آینده از مزایای بیمه برخودار شوند.


سرهنگ محمدی ادامه داد: به‌ همین دلیل و با توجه به اینکه همه بافندگان فرش در سطح شهرها و روستاهای استان بصورت رایگان با ستاد همکاری می نمایند ما قصد داریم بمنظور جبران قسمتی از خدمات خداپسندانه این بافندگان عزیز با مشارکت در پرداخت قسمتی از حق بیمه سهم بیمه شده تمام عزیزان بافنده که شرایط لازم را داشته باشند که جمعیتی حدود 1200 نفری می‌شوند را در سطح استان تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر قرار دهیم.


وی ادامه داد: برهمین اساس نیاز است همکاران صندوق جلسات توجیهی را این عزیزان در سطح شهرستانهای استان برگزار و اولین جلسه با حضور مدیریت استان در شهرستان طبس و بخش عشق آباد طبس با حضور سرپرستان کارگاهها برگزار شد.



[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قالیشویی فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]